پیشنهاد تبدیل ساختمان مرجع دریایی بندرلنگه به «نماد ایستادگی و جنایات جنگی» مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و فرماندار بندرلنگه در نشستی مشترک بر لزوم مستندسازی تجربیات دوران دفاع و بازسازی...