اولین نمایشگاه ضیافت تمدید شد
مدیر کل صمت استان هرمزگان از تمدید 2 روزه اولین نمایشگاه ضیافت با رویکرد ارائه محصولات ملوانی و ته لنجی در بندرعباس خبر داد.
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت هرمزگان، خلیل قاسمی گفت: با توجه به استقبال شهروندان از اولین نمایشگاه ضیافت و محصولات ملوانی و ته لنجی نمایشگاه مذکور به مدت 2 روز تا 8 اسفندماه تمدید شد.
قاسمی اولویت کالاهای موجود در نمایشگاه را انواع مواد غذایی شامل برنج،روغن، چای، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و انواع شوینده ها نام برد.
وی، عنوان کرد: در نمایشگاه مذکور گوشت قرمز، مرغ گرم و ماهی تازه از تولید به مصرف جهت رفاه شهروندان و هم استانی ها پایین تر از قیمت بازار عرضه می شود.
مدیر کل صمت هرمزگان اعلام کرد: شهروندان می توانند از ساعت 16 لغایت 22 به نمایشگاه مراجعه و مایحتاج خود را تهیه کنند.
پایان خبر/