تمدید پویش ملی «کنار مردم» تا پایان جنگ تحمیلی سوم؛ روایتی از خدمترسانی بهزیستی در روزهای جنگ
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان، سامیه جهانشاهی با بیان اینکه پویش ملی «کنار مردم» با هشتگ #وقتی_خدمت_ادامه_دارد از سوی سازمان بهزیستی کشور راهاندازی شده و هدف اصلی آن جمعآوری روایتهای مستند از فعالیتهای خدمترسانی در دوران جنگ است، افزود: در این حرکت ملی، روایتهای ناب مددکاران، روانشناسان، خدمتدهندگان و تمامی شرکای اجتماعی اداره کل بهزیستی استان که در خط مقدم خدمترسانی در جنگ رمضان حضور داشتهاند دریافت و ثبت می شود.
جهانشاهی در خصوص نحوه ارسال آثار عنوان کرد: علاقهمندان میتوانند آثار خود را در بخشهای «فیلم مستند یا ویدئوی کوتاه ۱ تا ۳ دقیقهای»، «روایت مکتوب و خاطره» (حداکثر ۵۰۰ کلمه)، «فایل صوتی و پادکست» (۱ تا ۳ دقیقه) و همچنین «عکس به همراه توضیح (عکسنوشت)» به دبیرخانه پویش ارسال کنند.
جهانشاهی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان جنگ تحمیلی سوم است ، اظهار داشت: شرکتکنندگان عزیز باید دقت داشته باشند که درج اطلاعات الزامی شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، استان محل خدمت و شماره تماس همراه با اثر ارسالی ضروری است.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان در پایان یادآور شد: متقاضیان میتوانند آثار خود را از طریق پیامرسان «بله» به شناسه kenaremardom@ و یا به شماره تماس ۰۹۱۷۶۰۴۰۶۴۷ ارسال کنند.
پایان خبر/