ساخت 2خط ریلی جدید در هرمزگان
به گزارش پایش جنوب،مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: امسال دو خط ریلی جدید در ایستگاه گل گهر ساخته میشود. علیرضا نصیری برازنده افزود: این دو خط به طول هزار و ۲۰۰ و ۶۰۰ متر باهدف افزایش سرعت بارگیری، کاهش...
به گزارش پایش جنوب،مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: امسال دو خط ریلی جدید در ایستگاه گل گهر ساخته میشود.
علیرضا نصیری برازنده افزود: این دو خط به طول هزار و ۲۰۰ و ۶۰۰ متر باهدف افزایش سرعت بارگیری، کاهش توقف واگنها و بهبود سرعت بازرگانی مواد معدنی ساخته میشود.
نصیری برازنده، عنوان کرد: با ساخت این دو خط ریلی برای رفع نیاز کارخانههای فولادی و تامین به موقع خوراک آنها کمک میشود.
پایان خبر/