تداوم خدمترسانی بهزیستی هرمزگان در تجمعات شبانه مردمی / بازدید شهردار بندرعباس از میز خدمت بهزیستی
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛در راستای طرح «تداوم خدمترسانی در دل شب» و با هدف پاسخگویی بیواسطه به مطالبات شهروندان، میز خدمت ادارهکل بهزیستی استان هرمزگان همچون شبهای...
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛در راستای طرح «تداوم خدمترسانی در دل شب» و با هدف پاسخگویی بیواسطه به مطالبات شهروندان، میز خدمت ادارهکل بهزیستی استان هرمزگان همچون شبهای گذشته در محل تجمعات شبانه مردم برپا شد.
این برنامه که با رویکرد تکریم اربابرجوع و تسهیل در دسترسی جامعه هدف به مسئولان سازمان طراحی شده است، شب گذشته میزبان مراجعینی بود که سوالات و درخواستهای خود را با متولیان امر در میان گذاشتند. در این راستا، صفورا دریاپیما، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان، ضمن استقرار در محل میز خدمت، به بررسی دقیق پروندهها و درخواستهای مراجعین پرداخت و راهنماییهای لازم را جهت تسریع در فرآیند خدماترسانی ارائه کرد.
در جریان برگزاری این برنامه، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس نیز با حضور در محل تجمعات مردمی، از میز خدمت ادارهکل بهزیستی بازدید کرد. وی در این بازدید ضمن قدردانی از اهتمام بهزیستی در پاسخگویی شبانه و میدانی به شهروندان، حضور مسئولان در میان مردم را گامی موثر در جهت امیدآفرینی و گرهگشایی از مشکلات اقشار آسیبپذیر دانست.
گفتنی است، برپایی میز خدمت شبانه ادارهکل بهزیستی هرمزگان طبق برنامهریزی قبلی و در راستای تداوم نهضت پاسخگویی، در شبهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.
پایان خبر/