روی تصمیم گیری در فرصت های گل زنی بیشتر کار می کنیم/نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم
به گزارش پایش جنوب به نقل از تجارت جنوب آنلاین،سرمربی پالایش نفت بندرعباس پس از تساوی برابر نفت و گاز گچساران، با انتقاد از عملکرد ذهنی بازیکنانش، تأکید کرد تیمش با وجود برتری در جریان بازی، نتوانست...
به گزارش پایش جنوب به نقل از تجارت جنوب آنلاین،سرمربی پالایش نفت بندرعباس پس از تساوی برابر نفت و گاز گچساران، با انتقاد از عملکرد ذهنی بازیکنانش، تأکید کرد تیمش با وجود برتری در جریان بازی، نتوانست از موقعیتها بهره ببرد.
دیدار تیمهای پالایش نفت بندرعباس و نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته بیستوچهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور، در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
ابراهیم صادقی، سرمربی پالایش نفت بندرعباس در نشست خبری پس از این مسابقه، با اشاره به روند بازی گفت: شروع خوبی نداشتیم و خیلی زود گل دریافت کردیم، اما در ادامه توانستیم به بازی برگردیم و کاملاً جریان مسابقه را در اختیار بگیریم.
صادقی افزود: در طول بازی موقعیتهای متعددی خلق کردیم و حتی این شانس را داشتیم که با اختلاف بیشتری به گل برسیم، اما در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم و همین موضوع باعث شد نتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.
وی با تأکید بر برتری تیمش در مالکیت توپ عنوان کرد: در بیشتر دقایق بازی مالک توپ بودیم و از جناحین حملات خوبی طراحی کردیم، اما استفاده کافی از این برتری نکردیم. در نیمه اول میتوانستیم حداقل با دو گل پیش بیفتیم، ولی فرصتها را به راحتی از دست دادیم.
سرمربی پالایش نفت بندرعباس با انتقاد از عملکرد ذهنی بازیکنانش گفت: از نظر من بازیکنان باید ذهن برندهتری داشته باشند. صرفاً مالکیت توپ یا کنترل بازی کافی نیست؛ تیمی موفق است که بتواند از موقعیتها استفاده کند و نتیجه را به سود خود رقم بزند، بهویژه در بازیهای خانگی.
وی با اشاره به شرایط جدول نیز مطرح کرد: این تساوی میتوانست ما را به تیمهای بالای جدول نزدیکتر کند، اما فرصت مهمی را از دست دادیم. با این حال تلاش میکنیم در ادامه با تمرکز بیشتر، نتایج بهتری کسب کنیم.
صادقی در ادامه به برنامههای تیم برای بهبود عملکرد هجومی اشاره کرد و گفت: قطعاً در تمرینات روی ضربات آخر و تصمیمگیری در موقعیتهای گلزنی بیشتر کار خواهیم کرد تا در بازیهای آینده بتوانیم از فرصتها بهتر استفاده کنیم.
وی در پایان با اشاره به حال و هوای خاص این مسابقه که به یاد شهدای میناب برگزار شد، خاطرنشان کرد: اتفاقی که در میناب رخ داد بسیار تلخ و سنگین بود. ما در کنار فعالیتهای ورزشی وظیفه فرهنگی و اجتماعی هم داریم و تلاش کردیم با حضور در کنار مردم و ادای احترام به این عزیزان، سهم کوچکی در همدردی با خانوادهها داشته باشیم.
پایان خبر/