همافزایی جمعیت هلالاحمر و آموزش و پرورش هرمزگان برای اجرای برنامههای هفته سلامت
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان، معاون امور جوانان جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان از هماهنگی برای اجرای برنامههای مشترک هفته سلامت با اداره کل آموزش و پرورش...
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان، معاون امور جوانان جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان از هماهنگی برای اجرای برنامههای مشترک هفته سلامت با اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان، سحر رفیعی بندری معاون امور جوانان این جمعیت، به مناسبت هفته سلامت در وبینار کشوری این هفته که با حضور منوچهر ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مسئولان و مراقبان سلامت برگزار شد، شرکت کرد.
در جریان این نشست، هماهنگیهای لازم برای اجرای برنامههای هفته سلامت از جمله حضور در پیادهروی دانشآموزان و برپایی فضای دوستدار کودک برای فرزندان کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان انجام شد.
پایان خبر/