راه خدمت به مردم ادامه دارد
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در حاشیه یادواره «نخلهای کوچک بلند» با گرامیداشت هفته هلال احمر، از شهدای مظلوم میناب و...
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در حاشیه یادواره «نخلهای کوچک بلند» با گرامیداشت هفته هلال احمر، از شهدای مظلوم میناب و فداکاری امدادگران، نجاتگران و داوطلبان این جمعیت تجلیل کرد.
مختار سلحشور در حاشیه برگزاری ویژهبرنامه «نخلهای کوچک بلند» در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما، هفته هلال احمر به امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و کارکنان این جمعیت تبریک گفت و اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته هلال احمر، برنامهای برای پاسداشت شهدای مدرسه شجره طیبه و شهدای مظلوم میناب برگزار شد تا یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود.
سلحشور افزود: یاد شهدای عزیز میناب برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر هرمزگان جاودانه خواهد ماند و ما همواره قدردان ایثار و جانفشانیهای آنان هستیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان همچنین با تقدیر از تلاشهای امدادگران و نجاتگران گفت: امدادگران و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر هرمزگان همواره در سختترین شرایط در کنار مردم حضور داشتهاند و با روحیه ایثار و فداکاری به مردم خدمترسانی میکنند.
وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر هرمزگان در کنار خانوادههای معظم شهدا و مردم میناب خواهد ماند و در همه مشکلات و حوادث، با تمام توان برای کاهش آلام مردم و ارائه خدمات امدادی و حمایتی تلاش خواهد کرد.
پایان خبر/