مکانیزه سازی و هوشمندسازی گلوگاه شهید میرزایی بندرعباس در دستور کار است
به گزارش پایش جنوب به نقل از اداره کل روابطعمومی استانداری هرمزگان، ساختمان جدید ایست و بازرسی «شهید سرهنگ میرزایی» در ورودی شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، فرمانده انتظامی، مدیر کل راهداری...
به گزارش پایش جنوب به نقل از اداره کل روابطعمومی استانداری هرمزگان، ساختمان جدید ایست و بازرسی «شهید سرهنگ میرزایی» در ورودی شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، فرمانده انتظامی، مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و همسر شهید میرزایی به بهرهبرداری رسید.
استاندار هرمزگان، در آیین افتتاح ساختمان جدید ایست و بازرسی «شهید میرزایی» با گرامیداشت یاد شهدای امنیت به ویژه شهید میرزایی، اظهار داشت: امروز توفیق حاصل شد تا ساختمان جدید مجموعه گلوگاه شهید میرزایی را افتتاح کنیم؛ گلوگاهی که جزو استراتژیکترین گلوگاههای استان محسوب میشود و روند مکانیزه شدن آن در دستور کار است.
محمد آشوری تازیانی، توسعه زیرساختهای انتظامی در گلوگاهها را برای حفظ نظم و امنیت کشور ضروری دانست و افزود: همه ما موظف به برنامهریزی صحیح در جهت هوشمندسازی گلوگاهها هستیم چرا که با استقرار سامانههای هوشمند، هم مردم و مسافران از نظم و امنیت بهرهمند میشوند و هم فرایند کنترل و بازرسی کوتاهتر خواهد شد.
آشوری تازیانی با اشاره به موقعیت ویژه هرمزگان به عنوان نقطه ثقل توسعه دریایی و نقش ملی و بینالمللی این استان، تصریح کرد: نقش فراجا در تأمین امنیت استانی و ملی برجسته بوده است. این ساختمان جدید به نیروهای مجرب و کارآزموده کمک میکند تا ضمن سهولت تردد مردم، بر نظم و امنیت این گلوگاه مؤثر واقع شوند.
وی در پایان با تقدیر فرمانده انتظامی استان و مجموعه همکاران در گمرک، راهداری و سایر دستگاههای همراه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرمزگان با کمترین امکانات و مشارکت مردم، توانسته نظم و امنیت را در جای جای استان مستقر کند.
گفتنی است، ساختمان ایست و بازرسی شهید سرهنگ میرزایی با هدف ارتقای کیفی خدمات انتظامی، کاهش زمان بازرسی و افزایش ضریب ایمنی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی بندرعباس احداث شده است.
پایان خبر/