اعضای شورای شهر بندرعباس با مدیر منطقه هرمزگان دیدار کردند
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی هرمزگان، نشست مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با محوریت راهکارهای ساماندهی تخصیص سوخت و...
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی هرمزگان، نشست مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با محوریت راهکارهای ساماندهی تخصیص سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی برای مدیریت مصرف بهینه بنزین برگزار شد.
مدیر منطقه با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس دیدار و گفتوگو کرد.
محور اصلی این نشست، بررسی راهکارهای ساماندهی تخصیص سوخت به پروژههای عمرانی شهر و مدیریت مصرف بهینه بنزین با تأکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی بود.
عبدالله گیتیمنش، مدیر منطقه در این نشست ضمن بررسی مسائل و چالشهای توزیع سوخت، بر لزوم استفاده شهروندان از کارتهای هوشمند سوخت شخصی بهعنوان مهمترین راهکار برای کاهش صفوف و مدیریت ازدحام در مجاری عرضه تأکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی این شرکت اظهار داشت: در راستای توزیع عادلانه سوخت و اطمینان از رسیدن فرآورده به مصرفکننده واقعی، تیمهای تخصصی شرکت نسبت به پایش و رصد مجاری عرضه اقدام کردهاند و این اقدامات همچنان ادامه دارد.
گیتیمنش همچنین تخصیص سهمیه سوخت به ماشینآلات و تجهیزات پروژههای عمرانی را منوط به بازدید میدانی و انطباق با ضوابط قانونی و دستورالعملهای شرکت دانست.
وی با تأکید بر ضرورت حمایت از طرحهای توسعه شهری افزود: بررسی و پیگیری درخواستهای مربوط به سوخترسانی پروژهها با هدف شتاببخشی به روند اجرای طرحهای عمرانی در اولویت برنامههای این مجموعه قرار دارد.
در ادامه این نشست، اعضای شورای شهر با قدردانی از تلاشهای کارکنان شرکت نفت در ایام جنگ رمضان، استمرار چنین جلساتی را عاملی مؤثر در افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای کیفیت خدمترسانی عمومی دانستند و بر تقویت همکاری و همافزایی میان مدیریت شهری و شرکت نفت تأکید کردند.
پایان خبر/