برگزاری دومین مرحله طرح ملی «یاریگران زندگی» در بخش فین-مارُم همزمان با عید سعید غدیر خم
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی هئیت ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی استان هرمزگان، مهدی خواجهای با اشاره به اجرای این طرح در استان مطرح کرد: «یاریگران زندگی» یکی از برنامههای ملی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازیهای بومی محلی کشور است که با هدف گسترش نشاط اجتماعی، افزایش مشارکت خانوادهها و ترویج بازیهای بومی و محلی در مناطق روستایی اجرا میشود.
خواجه ای افزود: این طرح در پنج روستای استان هرمزگان پیشبینی شده که بخش فین-مارُم به عنوان دومین میزبان، همزمان با عید سعید غدیر خم پذیرای این رویداد فرهنگی و ورزشی بود.

وی عنوان کرد: در این جشنواره که با حضور امام جمعه بخش فین، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد، شرکتکنندگان در رشتههای هفتسنگ مهارتی، کورنهول، طنابکشی و سنگچلکا به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: این برنامه در روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ با استقبال خوب خانوادهها همراه بود و در پایان نیز از برگزیدگان مسابقات با اهدای جوایز تقدیر شد.
رئیس هئیت ورزش روستایی، عشایری و بازیهای بومی محلی هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای برنامههای شاد، فرهنگی و ورزشی در قالب طرح «یاریگران زندگی» نقش مهمی در تقویت نشاط اجتماعی، همدلی و توسعه ورزش همگانی مناطق روستایی دارد.
پایان خبر/