هرمزگان با شعار «آب سرمایه مشترک » به استقبال هفته صرفه جویی می رود/آب در مدار مشارکت مردم
به گزارش خبرنگار پایش جنوب– جمیله دبیری نیا، عبدالحمید حمزهپور افزود: برای هر یک از روزهای این هفته، متناسب با اهمیت موضوع آب در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیستمحیطی، عنوانی ویژه در نظر گرفته شده است.
حمزهپور ادامه داد: دوشنبه ۲۵ خرداد با عنوان “آب، تابآوری و امنیت ملی”، سهشنبه ۲۶ خرداد با عنوان “خانواده هوشمند و فرهنگ مصرف” و چهارشنبه ۲۷ خرداد با عنوان “آب، ارزشهای دینی و حماسه کربلا” نامگذاری شده است.
مدیرعامل آبفای هرمزگان اضافه کرد: پنجشنبه ۲۸ خرداد با محوریت “آب، اقتصاد و سرمایهگذاری”، جمعه ۲۹ خرداد با عنوان “پساب و محیط زیست”، شنبه ۳۰ خرداد با موضوع “آب، تحولات فناورانه و هوش مصنوعی” و یکشنبه ۳۱ خرداد با عنوان “آب، مردمیسازی و مسئولیتپذیری اجتماعی” برگزار خواهد شد.
وی مطرح کرد: هدف از نامگذاری روزهای هفته صرفهجویی در مصرف آب، افزایش آگاهی عمومی نسبت به ارزش آب، ترویج فرهنگ مصرف بهینه و جلب مشارکت همه اقشار جامعه در حفاظت از منابع آبی است.
حمزهپور خاطرنشان کرد: آب یک سرمایه مشترک و متعلق به همه نسلهاست و صیانت از آن نیازمند همکاری، همراهی و احساس مسئولیت همگانی است.
پایان خبر/