پاسخ سریع آبفای هرمزگان به بحران آبی یک روستا؛
تأمین آب شرب روستای كنارو بندرعباس در كمتر از ۲۴ ساعت
در پی وقوع ریزش چاه آب در روستای «کنارو» از توابع شهرستان بندرعباس و بروز وضعیت بحرانی در تأمین آب شرب برای ۲۰۰۰ نفر از ساکنان این روستا، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اقدامی سریع و جهادی، مشکل بیآبی این روستا را برطرف کرد.
به گزارش پایش جنوب،عبدالحمید حمزهپور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، در این خصوص گفت: با توجه به گزارشهای دریافتی مبنی بر ریزش چاه روستا و قطع دسترسی مردم روستای کنارو به آب، و پیرو دستور صریح استاندار هرمزگان، تمامی توان عملیاتی خود را برای رفع این مشکل بسیج کردیم.
وی افزود: با توجه به اینکه این روستا پیش از این تحت پوشش شبکه آبفا نبود و بهصورت خودگردان اداره میشد، تیمهای فنی ما در کوتاهترین زمان ممکن و طی کمتر از ۲۴ ساعت، عملیات احداث یک کیلومتر خط لوله انتقال را به اتمام رساندند.
با این اقدام، منبع تأمین آب روستا از چاههای سنتی و خودگردان به آب شیرینکن تغییر یافته و اکنون روستای کنارو بهطور کامل تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قرار گرفته است تا پایداری آب شرب برای تمامی ساکنان تضمین شود.
پایان خبر/