یک واحد پرورش مرغ گوشتی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بستک به بهره برداری رسید
به گزارش پایش جنوب به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، همزمان با ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی، بهره برداری از پروژه پرورش مرغ گوشتی در بخش کوخرد هرنگ شهرستان بستک، با حضور فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مدیرکل دامپزشکی استان، امام جمعه اهل سنت شهرستان و سایر مسئولان استانی و شهرستان صورت گرفت.
سعدالله رحمانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک در تشریح جزئیات این طرح، اظهار داشت: ظرفیت کل این واحد پس از تکمیل طرح توسعه ۶۶ هزار قطعه خواهد بود که ۳۹ هزار قطعه آن مربوط به مرحله توسعه پروژه است و این پروژه در مجموع زمینه ایجاد پنج فرصت شغلی در منطقه را فراهم خواهد کرد.
رحمانی با اشاره به ظرفیت های موجود صنعت پرورش طیور بستک یادآور شد: شهرستان بستک در حال حاضر دارای ۱۱۲ واحد مرغداری فعال با مجموع ۲۲۶ سالن تولیدی است که توانایی تولید سالانه حدود ۱۲ میلیون قطعه جوجهریزی و تولید ۲۵ هزار تُن گوشت سفید در سال را داراست.
پایان خبر/