مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان:
تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی آسیبدیده از جنگ رمضان در حال انجام است
مهدی باوقار زعیمی از پیگیری روند تعمیرو بازسازی فضاهای آموزشی آسیبدیده از جنگ رمضان خبر داد و گفت: برنامهریزیهای لازم برای بازگرداندن این فضاها به چرخه آموزشی در دستور کار قرار گرفته و با سرعت عملیات اجرایی تعمیر و بازسازی این مدارس در حال انجام است.
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان هرمزگان، باوقارهمچنین افزود: در پی خسارتهای واردشده به زیرساختهای آموزشی استان هرمزگان در جریان جنگ رمضان، رسیدگی به وضعیت مدارس و فضاهای آموزشی آسیبدیده با جدیت دنبال میشود، در مجموع 64 فضای آموزشی این استان دچار آسیب شده که عملیات اجرایی تعمیر و بازسازی آن در حال انجام می باشد.
وی عنوان کرد: هدف اصلی، تسریع در مرمت فضاهای آسیبدیده و فراهم کردن شرایط مناسب برای ادامه آموزش دانشآموزان است تا فعالیت مدارس در کوتاهترین زمان ممکن به حالت عادی بازگردد.
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ادامه داد: 25 فضای آموزشی نیز با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) عملیات تعمیر و بازسازی آن در حال انجام می باشد.
پایان خبر/