خط انتقال آب مجتمع روستایی تیاب میناب وارد مدار شد
به گزارش پایش جنوب، عبدالحمید حمزه پور با اشاره به جزئیات فنی این پروژه عنوان کرد: در این عملیات مجموعاً ۷ کیلومتر خط انتقال فولادی به سایز ۸۰۰ میلیمتر و بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ متر خط چدن به سایز ۶۰۰ میلیمتر اجرایی شده است.
وی افزود: علاوه بر این، ۲ هزار متر خط فولادی سایز ۳۰۰ و یک هزار و ۸۰۰ متر خط پلیاتیلن سایز ۱۶۰ برای اصلاح انشعابات نیز به طور کامل نوسازی و در مدار بهرهبرداری قرار گرفته است.
حمزه پور در تشریح دیگر اقدامات این پروژه به بهسازی خطوط پرکن مخزن تیاب اشاره کرد و گفت: برای این منظور ۳۲۰ متر خط فولادی ۲۰۰ و همچنین ۵۰۰ متر خط فولادی ۴۰۰ در محدوده پل بصره اجرا شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در پاییندست مخزن تیاب نیز عملیات فنی شامل اجرای ۲۶۰ متر خط ۵۰۰ فولادی به همراه نصب تمامی اتصالات و حوضچههای شیرآلات پرکن مخزن با موفقیت به اتمام رسیده است.
مدیرعامل آبفای هرمزگان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان و با هدف بهبود وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر 37 هزار نفر به سرانجام رسید.
حمزه پور گفت: اين پروژه با توجه به فرسودگى بالاى خطوط انتقال آب موجود نقش بسزايى در كاهش هدر رفت و بهبود توزيع مناسب آب مناطق مذکور خواهد داشت.
پایان خبر/