از قلههای کوه تا میزهای درس؛ اجرای برنامه های متنوع در کتابخانههای عمومی هرمزگان
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، نشست مطالعاتی اعضای کتابخانه آل طاها بیکاه در دل طبیعت و قرار کلاس درسی برای دانشآموزان در کتابخانه شهید آوینی بشاگرد...
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، نشست مطالعاتی اعضای کتابخانه آل طاها بیکاه در دل طبیعت و قرار کلاس درسی برای دانشآموزان در کتابخانه شهید آوینی بشاگرد برگزار شد.
برنامه کتابخوانی در طبیعت به همت کتابخانه آل طاها بیکاه و قرار کلاس درسی در کتابخانه شهید آوینی بشاگرد برگزار شد.
در برنامهای متفاوت که با هدف پیوند میان «ورزش و فرهنگ» برگزار شد، کتابخانه آل طاها بیکاه، برنامه «کتابخوانی در طبیعت» را اجرا کرد. کوهنوردانی که در مسیر طبیعت به دنبال آرامش بودند، با معرفی کتاب «من و کتاب» نوشته رهبر شهید؛ سیدعلی خامنهای، با تجربهای متفاوت از مطالعه روبرو شدند.

کبری پورحسینی، کتابدار کتابخانه آل طاها بیان کرد: مطالعه نیز همانند کوهنوردی، نیازمند استمرار برای رسیدن به قلههای معرفت است. این برنامه با پیشنهاد مطالعه گروهی اعضای کتابخانه در فضای طبیعت به پایان رسید تا نشان دهد اندیشه میتواند همگام با حرکت جسم، روح انسان را نیز نیرومند سازد.
همزمان با این حرکت فرهنگی، کتابخانه شهید آوینی در روستای وی بشاگرد، نقش حمایتی خود را در حوزه آموزش پررنگتر کرد. با توجه به چالشهای دوران تحصیل مجازی، این کتابخانه با برگزاری کلاسهای درسی حضوری، فضایی امن و آموزشی برای دانشآموزان فراهم آورد تا بتوانند با حمایت معلمان و کتابخانه، مسیر تحصیلی خود را با قدرت بیشتری طی کنند.
این برنامههای متنوع نشان میدهد که کتابخانه های عمومی هرمزگان، نه تنها یک مرکز برای مطالعه، بلکه همراهی همیشگی برای سلامت جسم، رشد ذهن و آینده علمی فرزندان است.
پایان خبر/