ترکیب هیئت رئیسه انجمن صنفی روزنامهنگاران هرمزگان مشخص شد
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی روزنامهنگاران استان هرمزگان، پس از تأیید رسمی مجامع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان توسط ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی...
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی روزنامهنگاران استان هرمزگان، پس از تأیید رسمی مجامع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان توسط ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ،نخستین نشست هیئتمدیره و بازرسان بادستور کار تعیین هیئت رئیسه در دفتر این تشکل برگزار و هیأت رئیسه انجمن صنفی روزنامهنگاران برای دوره جدید انتخاب و معرفی شدند .
اولین جلسه هیئتمدیره و بازرسان این تشکل به منظور تعیین وانتخاب اعضای هیئت رئیسه برگزار شد .
در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش رو،انتخابات هیئت رئیسه برگزار و غلامعباس شمسالدینی به عنوان رئیس هیئتمدیره، عبدالعلی پوراشرف، نایبرئیس،شهین صادقی به عنوان خزانهدارو حسین روحی به عنوان عضو اصلی و دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان تعیین شدند .
همچنین مهین حیدری سراحی به عنوان عضو اصلی هیئتمدیره و مسئول روابط عمومی این تشکل در دوره جدید انتخاب شد.
در انتخابات هیئت مدیره و بازرسان این تشکل نیز جمیله دبیرینیا و نادر ناصری به عنوان بازرسان اصلی به ایفای وظایف محوله مطابق اساسنامه مصوب مجمع عمومی خواهند پرداخت . گفتنی است، بر اساس تأیید ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، فعالیت رسمی این تشکل صنفی برای یک دوره چهارساله تا تاریخ ۱۴ اردیبهشتماه سال ۱۴۰۹ استمرار خواهد داشت .
انجمن صنفی روزنامهنگاران استان هرمزگان به استناد مادة 131 قانون كار جمهوري اسلامي ايران و در اجرای آييننامه انجمنهاي صنفي و كانون هاي مربوط تشکیل و به عنوان یکی از تشکلهای تخصصی حوزه رسانه، استيفاي حقوق و خواستهاي مشروع و قانوني اعضا ،تحقق مطالبات صنفی ، ارتقای جایگاه حرفهای خبرنگاران و سایر وظایفی که مطابق اساسنامه برعهده دارد را به جد دنبال خواهد کرد.
پایان خبر/