برگزاری دوره آموزشی «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار»
به گزارش پایش جنوب، برگزاری دوره آموزشی «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار» با هدف ارتقای دانش تخصصی کارکنان ، دوره آموزشی «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار» در بهزیستی شهرستان جاسک برگزار شد. با هدف ارتقای...
به گزارش پایش جنوب، برگزاری دوره آموزشی «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار» با هدف ارتقای دانش تخصصی کارکنان ، دوره آموزشی «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار» در بهزیستی شهرستان جاسک برگزار شد.
با هدف ارتقای دانش تخصصی کارکنان ، دوره آموزشی «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار» در بهزیستی شهرستان جاسک برگزار شد.
در جلسه آموزشی مذکور که با با استقبال گسترده کارکنان بهزیستی شهرستان جاسک همراه بود ، شرکتکنندگان با سرفصلهای کلیدی از جمله کلیات اعتیاد، مفاهیم پیشگیری و باورهای نادرست مصرف مواد آشنا شدند.
همچنین معرفی مهارتهای زندگی مؤثر در پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با انواع مواد اعتیاد آور و الگوهای کلی درمان اعتیاد ،آشنایی با مفهوم تابآوری در محیط کار و راهکارهای افزایش آن ، مدیریت استرس و پیشگیری از فرسودگی شغلی در محیط کار و مدیریت هیجان در محیط کار با تأکید بر مدیریت خشم از دیگر محورهای این آموزش ها بود.
پایان خبر/