رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: تا پایان سال ۱۰ دستگاه ماموگرافی در هرمزگان فعال میشود/کمبود پرستار یکی از چالشهای جدی نظام سلامت استان است/یک دستگاه سنگشکن کلیه با تعرفه دولتی به مردم خدمات میدهد+فیلم به گزارش خبرنگار پایش جنوب- جمیله دبیری نیا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری بمناسبت هفته سلامت و روز...