همزمان با هفته ملی جمعیت و هفته سلامت؛
ایستگاه سلامت و مشاوره فرزندآوری در نماز جمعه بندرعباس برپا شد
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، همزمان با هفته ملی جمعیت و هفته سلامت، ایستگاه...
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:
هفته سلامت در هرمزگان با شعار «سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندگار» برگزار میشود
به گزارش پایش جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سخنگو و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی...